erikaharling

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Nu har jag med ''hittat hit'' ! :-D

Av Erika Härling - 2 januari 2011 16:07

Har kollat runt lite och letat efter en bloggplats som passar mig.. vilket visade sig inte var det lättaste.. Men hoppas det ska finns något här för er att läsa ibland  
Jag har jullov nu iallafall, skööönt!    
Har firat jul med familjen, och shoppat lite mellan jul och nyår, like it   
På nyår var jag sjuk! stackars mig!       nejdå, blev visst ett nytt år ändå märkte jag   
uppdaterar mer senare! 
pusss !   

 
 
Ingen bild

LELA

3 januari 2011 21:19

Haha! Rolig du är tjejen =) saknar dig!

Erika Härling

4 januari 2011 11:36

Hehe :> saknar dig med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Härling - 18 januari 2011 12:14

Jag har svenska, kollar på film.. ett öga rött, tråååkigt! Har nyss haft idrott, BOXNING! jobbigt!    Efter skolan följer Sara med mig hem, så jag slipper sova själv! Det gillas mycket! Så tråkigt att vara hemma själv varje dag, så tur att man slippe...

Av Erika Härling - 4 januari 2011 11:36

I vilket fall som helst vaknade jag nu, sovit bort hela dagen..(som vanlig). känner mig bättre idag iaf    fast inte helt bra än.. Men blir förhoppningsvis bio idag, eller imorgon kanske..    Dagen är inte planerad än riktigt.. beror på helt hur jag ...

Av Erika Härling - 3 januari 2011 18:42

hej på er!! här kommer väl inte direkt den roligaste uppdateringen, men det kommer iallafall någon   . idag har jag inte gjort någon alls, har inte mått helt okej heller kanske därför.. just nu sitter jag och tittar på avatar (det tecknade på nicke...

Av Erika Härling - 2 januari 2011 18:42

Sitter hos syster, kollat lite tv  och bara tagit det lugnt idag   Väntar på att dom andra ska komma hem med maten! jag är jätte hungrig nu... Pizza från N3 ! mmmums..   tråkiga inlägg, jotack jag vet!! men kan ju inte riktigt detta än, hoppas det bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards